piątek, 28 lipca 2017

Stylizacja na wyprawę rowerową

Witajcie. Dobrze, że mam w zapasie kilka postów, bo nie wyrobiłabym się, żeby zrobić wpis. Ostatnio mam dużo spraw do załatwienia i dość rzadko jestem w domu. Wczoraj wróciłam z Poznania, natomiast jutro po raz kolejny wybieram się na grzyby. Bardzo przyjemnie chodzi się po lesie w taką pogodę, choć niestety jest pełno kleszczy.

Jak widzicie moja obsesja na tym punkcie nadal trwa. W TYM poście pokazałam Wam metamorfozę mojego roweru, jeśli ktoś nie widział, to zachęcam do poczytania. Dzisiaj natomiast moja propozycja luźnej stylizacji na wyprawę rowerową. Zapraszam do rozwinięcia, gdzie znów może pooglądać trochę zdjęć z udziałem mojego "bmw" :D

Na rower zawsze wybieram luźną i prostą stylizację, więc zbytnio się nie rozpisuję. Nie będę ściemniać, ale w przypadku wypraw rowerowych zawsze stawiam na wygodę. Myślę, że Wy również :)  Na zdjęciu mam zwiewny t-shirt, krótkie dżinsowe spodenki i adidasy. Co do koszulki, to udało mi się załapać na wyprzedaż i kupiłam ją za 19 zł :) Punktem obowiązkowym są okulary przeciwsłoneczne. Co do włosów, to zawsze związuję je w kucyk. Ostatnio zakupiłam gumki Ivisibobble. Żałuję, że dopiero teraz je odkryłam.











T-shirt- Reserved
Spodenki- Stradivarius
Buty- Deichmann

16 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja, a o takim rowerze zawsze marzyłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko fajnie wyglada <3 masz cudowny rower <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna, luźna stylizacja. :) Masz ładny koszyczek na rower. :)
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja rowerowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja :)
    http://allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak masz rację, na rower zawsze luźne stylizacje najbardziej się sprawdzają :) Świetne szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przez jakiś czas pisałam posty na zapas, bo miałam taką wenę i nie martwiłam się, że zabraknie mi czasu na wstawienie czegoś, więc znam to uczucie! :)
    Grunt to ogarnąć swoje życie, a potem zająć się przyjemnościami (np. blogiem) ;)
    Cudowne masz to BMW! Zazdroszczę :D
    Świetna stylizacja! Takie luźne są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo łany rower! Uwielbiam takie przejażdżki. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Na taką wyprawę najważniejsze żeby stylizacja była wygodna. I Twoja właśnie taka jest! :) Spodenki bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  10. slicznie wygladasz :)
    pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia :)
    Marzy mi się wycieczka rowerowa, ale niestety mam uszkodzony rower :D Mój ukochany piesek postanowił się czymś zająć i to pogryźć :D Tak, mowa o siodełku od "mojego BMW" ha ha ha
    Zapraszam do wspólnej obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. O boziu jaki ładny rower!
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie też standardowo jakiś t-shirt i krótkie spodenki lub długie leginsy wszystko zależy od pogody.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...