piątek, 4 sierpnia 2017

Wakacyjne niezbędniki kosmetyczne

Witajcie kochani. To ostatni post przed moim wyjazdem. Dzisiaj wyjeżdżam do Chorwacji na dwa tygodnie, w związku z czym posty nie będą pojawiały się przez ten czas. Na wszystkie Wasze komentarze, obserwacje  i wiadomości odpowiem po powrocie, czyli 18 sierpnia :) Jak przyjadę to dodam post z fotorelacją z wyjazdu. Nie chcę Wam zbyt wiele mówić, bo opiszę wakacje w kolejnym poście. Dodam tylko, że zatrzymuję się niedaleko Splitu i Makarskiej, co mnie bardzo bardzo cieszy <3 Już nie mogę się doczekać :) W dzisiejszym poście stworzyłam Wam swoją listę 10 wakacyjnych niezbędników kosmetycznych. Zapraszam do rozwinięcia


Tonik
Ostatnio mam fazę na wszelkie toniki. W innym poście pisałam Wam o toniku z firmy Garnier. W wakacje postanowiłam przerzucić się na coś lżejszego. Wybrałam tonik łagodzący Nivea. Kosmetyk ładnie tonizuje skórę, usuwa wszelkie zanieczyszczenia i koi. Używam go codziennie od dwóch tygodni i już zauważyłam efekty. Cera jest gładka, a na dodatek zniknęły mi krostki z policzków, z którymi borykałam się od jakiegoś czasu. Kosmetyk jest przeznaczony do cery suchej i wrażliwej. Co ważne, nie zawiera w sobie alkoholu, który przesusza cerę. Ma ładny, delikatny zapach, typowy dla firmy Nivea. Jeśli kupowałyście już kremy nawilżające z tej firmy, to będziecie wiedziały o jaki zapach chodzi :) Tonik jak najbardziej polecam!

Rozświetlacz
W wakacje staram się nie nakładać dużej ilości kosmetyków, zwłaszcza jeśli chodzi o puder. Ostatnio zakupiłam ten rozświetlacz i muszę przyznać, że jest to świetny kosmetyk na lato, którego wcale nie trzeba sobie żałować :D Ma przepiękny, złocisty odcień, który wygląda cudownie z blasku promieni słonecznych. Prezentuje się jeszcze lepiej, kiedy buzia jest opalona. Dość długo trzyma się twarzy

Perfumy
Nie lubię używać dezodorantów, zdecydowanie bardziej wolę perfumy, dlatego to właśnie je zawsze zabieram ze sobą. Na wakacje wybrałam Nike Woman. Mają piękny, delikatny i słodki zapach, czyli taki, który najbardziej mi pasuje

Maszynki do golenia
Polecam zestaw maszynek z Rossmanna. Są niewielkie i bardzo praktyczne

Gąbeczki do demakijażu
Po raz kolejny używam tych gąbeczek i są idealne na wyjazd. Nie zajmują dużo miejsca i są świetna alternatywą dla wacików. Gąbeczka bardzo ładnie zmywa makijaż z całej twarzy. Jest delikatna, przyjemna w dotyku i nie podrażnia cery. Po zmyciu makijażu wystarczy lekko nasączyć ją płynem do demakijażu lub po prostu zmoczyć wodą. Bardzo szybko schnie. Wbrew pozorom, gąbeczki są bardzo trwałe i nie niszczą się. Ponadto są wydajne a ich cena jest bardzo niska. Polecam :)

Odżywka
Jest to jedna z najlepszych odżywek jakie testowałam. Włosy są bardzo nawilżone, nie puszą się i nie elektryzują, są bardzo miękkie w dotyku. Co więcej, bardzo dobrze się je rozczesuje. Odżywka ma piękny kokosowy zapach i bardzo gęstą konsystencję.

Balsam do ciała
Kolejny kosmetyk, który biorę ze sobą na wakacje to balsam z firmy AA. Ma świetną, kremową konsystencję. Bardzo dobrze rozsmarowuje się go po ciele i szybko się wchłania. Idealnie nawilża, a skóra po tym balsamie jest gładka i delikatna. Zawiera olejek arganowy i tsubaki. Tu taka ciekawostka- tsubaki zwany "japońską tajemnicą piękna" otrzymywany jest z japońskiej róży zimowej, która kwitnie na wyspie Izo Oshima :)  Balsam pachnie bardzo egzotycznie i kojarzy mi się z latem. Polecam ten kosmetyk, zwłaszcza w te gorące dni, kiedy nasza skóra potrzebuje dodatkowego nawilżenia :)

Odświeżające chusteczki
Odświeżające chusteczki są idealne na długą podróż, a ponieważ mam do przejechania ok. 1500 km, to pomyślałam o zakupie tego produktu. Zawierają masło shea, pantenol i allantoinę, a także zostały przebadane mikrobiologicznie i dermatologicznie, czyli mamy pewność, że nikogo nie uczulą :) Nie zawierają alkoholu i nawilżają skórę. W opakowaniu jest 15 sztuk chusteczek.

Antyperspirant
Antyperspirantu z Fa używam od wielu lat i jestem bardzo zadowolona. Nie brudzi ubrań, nie zostawia białych śladów. Zapach utrzymuje się naprawdę bardzo długo. Niestety, coraz rzadziej można spotkać ten antyperspirant w Rossmannie. Warto poszukać go w jakimś supermarkecie w dziale kosmetycznym.

Krem z filtrem
Jak co roku zabieram ze sobą krem z filtrem. Kupiłam ten sam, który miałam w tamtym roku, bo sprawdził się naprawdę bardzo dobrze. Używam filtru 20, żeby chronić się przez słońcem, ale też opalić :) Polecam te z Rossmanna. Są niedrogie i spełniają swoją funkcję.

Do zobaczenia 18 sierpnia :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo lubię antyperspiranty Fa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiła mnie ta odżywka z Garniera, chyba ją sprawdzę przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozświetlacz Wibo mam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo naprawde fajnych rzeczy tutaj widziałam :O

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiam się nad tym rozświetlaczem :)
    Zapraszam https://cakemonika.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawił mnie ten rozśwetlacz do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę zacząć myśleć co ja zabiorę na wyjazd. Ciekawe ilu rzeczy zapomnę, a później będę dokupować w pośpiechu jakieś zastępcze produkty;D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...